LinkedIn Uygulamaya Oyun Ekliyor

Büşra Koça
A+A-
Reset

LinkedIn, kullanıcı deneyimini zenginleştirmek için platformuna bulmaca tabanlı oyunlar ekleyeceğini duyurdu. Bu yeni adım, kullanıcıların platformda geçirdikleri zamanı artırmayı ve profesyonel ilişkileri derinleştirmeyi hedefliyor.

LinkedIn, sadece bir iş ve kariyer ağı olmanın ötesine geçerek, kullanıcılarına yeni bir eğlence formu sunmaya hazırlanıyor. Microsoft’un sahibi olduğu bu sosyal platform, kullanıcıların platformda daha fazla zaman geçirmelerini sağlamak amacıyla bulmaca tabanlı oyunlar eklemeyi planlıyor. “Queens”, “Inference” ve “Crossclimb” adında üç oyunla başlayacak olan LinkedIn, bu hamlesiyle, Wordle gibi basit oyunların viral başarısına ortak olmayı umuyor.

App araştırmacıları, LinkedIn’in üzerinde çalıştığı kodları keşfetmeye başladılar. Araştırmacılardan biri olan Nima Owji, LinkedIn’in deneyimlediği fikirlerden birinin, oyuncu skorlarını iş yerlerine göre düzenleyerek şirketleri bu skorlara göre “sıralamak” olduğunu söyledi. LinkedIn sözcüsü, oyunlar üzerinde çalıştıklarını doğruladı ancak henüz bir lansman tarihi olmadığını belirtti. Sözcü, “LinkedIn deneyimine bulmaca tabanlı oyunlar ekleyerek biraz eğlence, ilişkileri derinleştirecek ve umarız ki sohbet fırsatları yaratacak bir şeyler deniyoruz,” dedi ve “Daha fazlası için bizi takip edin!” diye ekledi.

LinkedIn’in sahibi Microsoft, oyun sektöründe bir dev. Xbox, Activision Blizzard ve ZeniMax’ı içeren oyun işi, geçen çeyrekte 7.1 milyar dolar gelir elde etti ve ilk kez Windows gelirlerini geçti. LinkedIn sözcüsü, Microsoft’un LinkedIn’deki oyun projesinde nasıl ve ne şekilde yer aldığına dair bilgi vermekten kaçındı.

LinkedIn Uygulamaya Oyun Ekliyor

Oyunlar, hem gelir hem de katılım açısından mobil telefonlar ve PC’ler için en popüler uygulamalar arasında yer alıyor ve bulmaca tabanlı rahat oyunlar, mobil kullanıcılar arasında en popüler kategorilerden biri olmaya devam ediyor. LinkedIn, kullanıcı deneyimini zenginleştirmek için bulmaca tabanlı oyunlar ekleyerek, gazetelerde ve dergilerdeki bulmacaların ve diğer oyunların popülerliğini internet öncesinde başlayan bir trendi takip ediyor. New York Times, geçen yılın sonunda milyonlarca insanın oyunu oynamaya devam ettiğini ve artık gazetenin geliştirdiği daha büyük bir çevrimiçi bulmaca ve oyun platformunun bir parçası olduğunu söyledi.